Total Pageviews

Tuesday 14 February 2012

Long Time No See...

Hai all... Salam..

lama sungguh aku tak update kat blog ni... Buzy.. Buzyy... Buzy...
Dekat sebulan dah pon. aku terlampau sibuk dengan family, kerja, blaja, n my car club.....
kekadang teringat gak, tapi takder mase nak mengizinkanku tuk menghupdate kan menda ni sumer...
hurrmmm..

so,
hows ur 2012?? planned evryting?
aku rase 2012 ni, schedule pack, penuh, macam2 menda nak di buatkan ni...
tapi rindu kat dia tetap banyakkkkk.....
cepat laa balikkk my love.... :(

ok pas ni aku akan update kan blog ni dengan menda2 yg ikot suker aku ar nak wat cmner....
aku pon tak tau sbenarnye nak buat blog ni....
so just wait n see jer laa eh kengkawan sumer...
kot yg dri obersea bace ni sumer tapi tak paham, pandai2 koranga laa...
hahahahhaha.....

bye3..
take care wat ever u all do...

Salam...

No comments:

Post a Comment